Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

[JS] Lightbox v2.0 zamienic w popup

Tworzenie dynamicznych stron internetowych z zastosowaniem JavaScript, jQuery, Ajax. Dowiedz się jak to zrobić, znajdź rozwiązania swoich problemów.

[JS] Lightbox v2.0 zamienic w popup

Post 02.09.2007, 19:49:36

Pytanko wie ktoś jak przerobić tą świetną galerię na popup'a ?
źródło:http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/

chodzi oczywiście żeby startowało po wejsciu na stronę nie po kliknięciu w zdjęcie :)

Ja juz mam dość nie znam się biegle na tym ale mam małe pojęcie. Szukałem i próbowałem i do niczego nie doszedłem.

Pozdrawiam i dzięki
Kulig

Post 02.09.2007, 20:14:09

chodzi oczywiście żeby startowało po wejsciu na stronę nie po kliknięciu w zdjęcie :)

w przedostatniej linii pliku lightbox.js masz
Kod: Zaznacz cały
function initLightbox() { myLightbox = new Lightbox(); }
Dopisz do niej
function initLightbox() { myLightbox = new Lightbox();[b]myLightbox.start(document.getElementById('link'))[/b] }
a gdzieś w dokumencie musi być odnośnik do zdjęcia, które chcesz otworzyć, któremu nadasz ID="link" i rel="lightbox"
<a href="http://adres.do.pliku.graficznego" id="link" rel="lightbox">link</a>

Taki skrypt, że metoda start() oczekuje referencji do linku. Jeśli nie chcesz, żeby ten link był widoczny na stronie, to możesz w ten sposób
<body onload="t=document.createElement('a');t.href='images/image-1.jpg';t.rel='lightbox';myLightbox.start(t)">

Jeśli chodzi o pierwszy sposób, to też możesz ten kod zamiast dopisywać do pliku lightbox.js, dopisać do <body>, ale metoda z edycją pliku jest pewniejsza...
Rafał Kukawski

+∞
+∞

Post 02.09.2007, 20:48:23

Fantastycznie Dzieki wielkie i chyle czoła - szukałem tego wszędzie i tu też widać taki ze mnie poszukiwacz... ale uczciwie mówiąc ze dw atygodnie.