Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

Jak wybrać hosting na portal

Nie wiesz gdzie zarejestrować domenę? Szukasz dobrego serwera na swoją stronę? A może już taki znalazłeś i chcesz podzielić się informacjami na jego temat z innymi.

Jak wybrać hosting na portal

Post 10.07.2018, 14:54:19

Cześć, dzień dobry

Na wstępie powiem, że nie mam doświadczenia w wyborze większych serwerów pod większe aplikacje, więc przepraszam za luki w wiedzy.

Potrzebuję serwera/hostingu na portal. Zdjęcia i materiały użytkowników hostuję na Amazon S3, więc pozostało umieszczenie gdzieś plików samego portalu (rdzenia) i bazy danych. I tutaj właśnie pojawia się mur. Przejrzałem już sporą sporo for internetowych i masę różnorakich wpisów, ale nadal nie wiem, jak do tego podejść.
Na chwilę obecną wiem, że najlepszą opcją będzie chmura o elastycznych parametrach, dostosowujących się do zużycia mocy:
pytanie 1.: „Czy na pewno taka chmura jest najlepsza? Czy może coś innego powinienem znaleźć?”
pytanie 2.: „Jak wygląda kwestia płatności? Może mi nagle wyskoczyć rachunek na potężną wartość?”
pytanie 3.: „Trzymać bazę danych i pliki aplikacji na jednym serwerze? Czy to się opłaci i nie zepsuje prędkości działania?”
pytanie 4.: „Możecie polecić z włąsnego doświadczenia jakieś oferty?”

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź na choć jedno z pytań
Pozdrawiam
FalcoPL
Szymon

Re: Jak wybrać hosting na portal

Post 17.07.2018, 18:50:45