Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

[zdjecie]Poszukuje zdjecie pilkarskie

Poszukujesz dobrego programu graficznego lub masz z jakimś problem? Nie wiesz jak się zabrać za tworzenie grafiki na swoją stronę? Tutaj znajdziesz pomoc.

[zdjecie]Poszukuje zdjecie pilkarskie

Post 16.08.2004, 11:22:35

Poszukuje zdjecia pilkarskiego, znaczy chodzi zeby byl na nim but, pilka [moze byc bramka] i trawa ...
Może wie ktoś gdzie mogę go znaleźć ?
danse|macabre.
Posty: 17
Dołączył(a): 23.06.2004

Post 16.08.2004, 12:15:12

Avatar użytkownikaDRNK
Dorian Kucharczyk

Posty: 494
Dołączył(a): 04.01.2004
Lokalizacja: Radom

Post 16.08.2004, 13:06:11

Matko Boska !!! ... Czy ty nie widzisz przyklejonego ???

A tu masz sxc.hu z najprostszymi slowami kluczowymi, juz na pierwszej stronie sa zdjecia ktore moga cie zainteresowac ..

http://sxc.hu/browse.phtml?DREAMID=04cf ... otball&w=1

lenie sa wsrod nas :/ ...
neo_vir
Bartek Kopeć

Posty: 1969
Dołączył(a): 14.06.2002
Lokalizacja: Nowy Sącz || Dębno

Post 16.08.2004, 15:00:30

spokojnie ...
leniem mnie nie nazywaj
szukalem na googlach i innych wyszukiwarkach, ale nie znalazlem nic co by mnioe zainteresowalo ...
wiec po co od razu 'Matko Boska' ; )
danse|macabre.
Posty: 17
Dołączył(a): 23.06.2004

Post 18.08.2004, 13:12:28

No ale chyba widac na WH link przyklejony, a tam jak byk stoi sxc.hu :| ...
neo_vir
Bartek Kopeć

Posty: 1969
Dołączył(a): 14.06.2002
Lokalizacja: Nowy Sącz || Dębno


Powrót do Grafika i webdesign


 


  • Podobne wątki
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Hosting, Domeny, SSL

Subskrypcja

Mamy 51515 zarejestrowanych użytkowników.
Najnowszy użytkownik: igorczarnowo


Nasi użytkownicy napisali:

  • 937840 wiadomości
  • w 247509 tematach

Najnowsze wpisy na blogu

Najnowsze artykuły

Najaktywniejsi (ostatnie 30 dni)