Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

[CSS/stopka/"warstwy"] Pomoc z CSS dla konkretnej strony

Chcesz wiedzieć jak sterować wyglądem strony za pomocą styli? Tutaj dowiesz się jakie możliwości ma CSS i jak poprawnie go stosować, aby uzyskać zamierzone efekty. Dowiesz się jakie nowości udostępniono w CSS3 i jak z nich korzystać.

[CSS/stopka/"warstwy"] Pomoc z CSS dla konkretnej strony

Post 26.08.2018, 06:03:10

Witam. Jestem zielony w CSS, dlatego proszę o pomoc w "udoskonaleniu" pewnego CSS. Konkretnie - na tej stronie są kafelki. W prawym górnym jak i w lewym górnym rogu są rozwijane menu. Gdy menu jest otwarte (najbardziej jest to widoczne w prawym górnym) i "nachodzi" na kafelek, to po najechaniu myszką na wspólne pole, kafelek jest brany priorytetowo i zamyka menu chociaż myszka nie wyszła poza obszar menu (mam nadzieję, że zrozumieliście xD). Strasznie to wkurza i prosiłbym o pomoc aby to naprawić (o to właśnie mi chodziło pisząc "warstwy" w tytule - nie wiem jak to inaczej nazwać), tak aby menu nie zamykało się, dopóki nie wyjedzie się myszką poza jego obszar.
Również prosiłbym o dodanie stopki (tak to się chyba nazywało - ten taki pasek na dole strony) z byle jakim tekstem. Potem go zmienię.

I ostatnia (na razie :^) rzecz. Np. na tej stronie są typy:
Obrazek
Prosiłbym o dodanie takich samych w moim CSS, tak aby wyświetlały się pomiędzy liczbą epizodów a statusem:
Obrazek
UWAGA: Są różne typy i nie wiem jak to się robi, ale trzeba tak to zrobić aby pod odpowiednimi produkcjami były odpowiednie typy (znowu mam nadzieję, że zrozumiecie xD).
Z góry dzięki za pomoc. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś informacje, to z chęcią ich udzielę :) Pozdrawiam.

Link do CSS

PS. Prosiłbym o podobną modyfikację tego CSS analogicznie to poprzedniego oprócz typów.
Potrzebne linki:
CSS do zmiany
Strona ze stopką (nie musi być identyczna)
Strona dla przerobionego CSS