Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

[zlecę] optymalizację strony WP i forum php oraz opiekę

Oferty dotyczące hostingu i domen.

[zlecę] optymalizację strony WP i forum php oraz opiekę

Post 01.02.2017, 00:20:20

Witam
Jestem szefem, administratorem i właścicielem serwisu internetowego roadrunners.pl.
Od wielu lat korzystam z hostingu w AZ.pl, dopóki strona była w joomli 1.5 wszystko było OK. W czerwcu tego roku powstała nowa strona oparta o Word Pressa, którą w większości sam robiłem, jestem samoukiem. W międzyczasie zaktualizowaliśmy też forum dyskusyjne z 3.0 do 3.1 phpBB - usługę tę w dość niedbały sposób wykonał dla mnie webmaster z forum phpBB. Część rzeczy musiałem po nim poprawiać.
Problemem jest to, że od postawienia nowego forum i strony serwis sypie błędami 500. Wg AZ.pl problem leży po naszej stronie - serwis przekracza ich limity w szczególności parametr max CGI (dla mnie to czarna magia). Być może to prawda, być może opinie o tym, że AZ się zepsuło są prawdziwe, trudno mi to stwierdzić jeżeli ktoś kto zna się na optymalizacji skryptów itp pod kątem obciążenia serwera nie skontroluje czy nasz serwis jest dobrze skonfigurowany.
Chciałbym zatem zlecić wykonanie kontroli strony oraz forum i wprowadzenie niezbędnych poprawek. Wszelkiego typu sugestie mające wpływ na popularność strony, indeksowanie itp rzeczy także wchodzą w zakres prac. Chodzi po prostu o to aby serwis działał szybko i bezpiecznie w ramach oczywiście możliwości hostingu oraz był prawidłowo skonfigurowany pod kątem wyszukiwarek itp. Jest to zlecenie jednorazowe, chociaż jestem bardzo chętny do nawiązania współpracy na stałe na zasadzie opieki, rozwiązywania problemów i wykonywania aktualizacji forum. Potrzebuję po prostu mieć kogoś kogo w razie braku umiejętności będę mógł prosić o pomoc. Oczywiście zarówno to zlecenie jak i kolejne ewentualne prace będą płatne w wysokości już omówionej indywidualnie.