Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

[Blog] www.annmichelle.blog.onet.pl

Zrobiłeś nową stronę i chciałbyś pochwalić się nią światu? Chciałbyś zaprezentować witrynę ze swoją ofertą? A może znalazłeś w sieci ciekawy serwis i chciałbyś poinformować innych o jego istnieniu, bądź istotnych zmianach jakie w nim zaszły?

Post 19.09.2005, 19:14:57

Szanujcie 12 latki :) A tak w ogóle to ten blog utrzymany w gumisiowo bravo girlowej szacie nie jest powalajacy delikatnie mowiac. Co do rad to nie wykorzystuj gotowych grafik bo nie z tego nie wyjdzie,

napisałem o tobie nawet wierszyk

stworz cos sama
gimp sie kłania
webmaster musi
wiedziec co to
raster bo w
przeciwnym razie
admin mu pokaże
Avatar użytkownikaps6
Posty: 54
Dołączył(a): 19.01.2005

Post 20.09.2005, 04:15:32

no dobra - powiedzmy z pomijam tematyke , wiek autorki itp itd. i pisze tylko o stronie.
ale znim zaczne to jeszcze do ps6 - bardzo glupi wierszyk - nawet sie nie rymuje.
[-] mi osobiscie nie podoba sie kolorystyka ale ja mam asceto-bialo-manie.
[-] bardzo brzydko wyciete kwiatki-fotki.
[-] np. to na bialym tle na gorze to masakra
[-] wydaje ci sie ze na takim kwiecistym tle ktos przeczyta np " księga nieproszonych gośći :P"
[-] to czarne obramowanie przy lisice wszystkich wpisow
no i tyle...
Avatar użytkownikaNookie
Rafał Filipek

IT Ninja
IT Ninja

Posty: 6417
Dołączył(a): 14.04.2002
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do SpamRoom


 


  • Podobne wątki
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Hosting, Domeny, SSL
iCash

Subskrypcja

Mamy 49645 zarejestrowanych użytkowników.
Najnowszy użytkownik: KrystalF


Nasi użytkownicy napisali:

  • 933833 wiadomości
  • w 245896 tematach

Najnowsze wpisy na blogu

Najnowsze artykuły

Najaktywniejsi (ostatnie 30 dni)