Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

[www] Problem z dostosowaniem tła pod slaiderem zdjęć.

Zaczynasz dopiero swoją przygodę z HTML'em? A może mimo swojego doświadczenia natknąłeś się na jakiś problem? Tutaj na pewno znajdziesz pomoc.

[www] Problem z dostosowaniem tła pod slaiderem zdjęć.

Post 14.09.2017, 17:40:02

Witam forumowiczów.

Na wstępnie zaznaczę moja znajomość html/css to zupełne podstawy. Postanowiłem utworzyć stronę w serwisie Tumblr.
Korzystam z darmowego szablonu: http://syndex-preview.tumblr.com/ - w tym próbuję edytować go od strony graficznej.
O ile jestem laikiem, dotychczas edycja kodu nie sprawiała mi większych problemów. Może dlatego, że były to drobne zmiany.
Problem pojawił się z tłem pod slaiderem zdjęć i pewnych rzeczy nie rozumiem. Wrzucam zrzut ekranu z panelu edycji (zał.1), gdzie zmiana
tła nie powinna sprawiać większych problemów. Zaznaczam, że w samym panelu tło jest wyświetlane poprawnie.

Problem rodzi się po wylogowaniu (zał.2) - tło jest zupełnie inne, narzuca cienie pod zdjęciami, oraz w tle pojawia się gradient w formie obrazu (zał.3).
Trochę się pogubiłem i nie mogę znaleźć tego kodzie. Myślałem, że coś namieszałem edytująć css, ale po ponownej instalacji szablonu nadal jest to samo.
Jakieś sugestie?

Adres: http://tomasz.tumblr.com/
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

html (mam nadzieję, że dobre fragmenty kodu wklejam):
Kod: Zaznacz cały
/* PHOTOSET LIGHTBOX CSS */
#tumblr_lightbox_caption {
   font: {text:FontSize General} {font:Font General} !important;
   color: black !important;
}
#tumblr_lightbox{
   background-color: rgba(
      {text:Colour LightBox R},
      {text:Colour LightBox G},
      {text:Colour LightBox B},
      {text:Opacity Lightbox}
   )!important
}
#lightbox_background{
   opacity:{text:Opacity Lightbox};
   background-color: {color:BG Site}
}
.index #lightbox_image .notPhotoset{
   cursor: s-resize;
}