Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem

Regulamin forum WebHelp.pl

Ważne informacje od ekipy forum serwisu WebHelp.pl

Regulamin forum WebHelp.pl

Post 05.12.2010, 20:31:00

Forum dyskusyjne Webhelp.pl służy do prowadzenia dyskusji, wymiany własnych poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy na danych działach tematycznych.

Korzystanie z forum Webhelp.pl jest całkowicie bezpłatne.

Jedynym warunkiem uczestniczenia w dyskusjach prowadzonych na forum Webhelp.pl jest rejestracja użytkownika z podaniem pseudonimu i adresu e-mail (istotne jest podanie prawdziwego adresu, na który zaraz po rejestracji wysłany zostanie klucz aktywujący). Rejestracja w serwisie Webhelp.pl jest równoznaczna z akceptacją poniższego regulaminu, jak również regulaminów konkretnych działów których lista znajduje się na dole strony.

Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.

Korzystający z forum użytkownicy powinni pamiętać o przestrzeganiu obowiązującego prawa i ogólnie przyjętych zasad etycznych i moralnych. Korzystanie z forum do celów uznanych powszechnie za szkodliwe, nielegalne bądź niemoralne, jest niedopuszczalne i będzie surowo karane.

Postanowienia ogólne:
  1. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto na forum, liczone są również konta zablokowane przez administrację (np. z powodu przekroczenia liczby ostrzeżeń). Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
  2. Zabrania się:
    1. Wysyłania wiadomości, które zawierają wyrażenia, treści bądź jakiekolwiek inne materiały, uznane powszechnie za obraźliwe, wulgarne, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia (np. religijne), itp.;
    2. Zakładania tematów dotyczących cracków, seriali, adresów pełnych wersji płatnych programów, itp.;
    3. Zakładania tematów dotyczących jakichkolwiek wycen;
    4. Powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych. Wystarczy, że napiszesz swoją wiadomość raz, zainteresowane osoby na pewno ją przeczytają;
    5. Wyrażania się publicznie w sposób wulgarny wobec innych użytkowników (dot. także ocenzurowanych wulgaryzmów, np. gwiazdkami);
    6. Zbędnych, nic nie wnoszących do dyskusji komentarzy;
    7. PISANIA WIELKIMI LITERAMI - nie musisz wrzeszczeć
    8. Używania 'gwary' młodzieżowej i zniekształceń utrudniających czytanie np: tesh, jush, moshe, itp.;
    9. Przesadnego formatowania tekstu. Kolorowanie i zwiększanie/zmniejszanie czcionki dozwolone jest tylko w szczególnych przypadkach, a o takowych decyduje administrator;
    10. Wywoływania konfliktów burzących przyjazną atmosferę na forum;
    11. Załatwiania na forum swoich prywatnych spraw (do tego służą np. wiadomości prywatne - PW);
    12. Ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora (istnieje możliwość zgłoszenia takowej administracji forum);
    13. Ujawniania publicznie danych osobistych (swoich bądź innych osób) takich jak adres, telefon, używanych przez siebie haseł, itp.;
    14. Nieprzestrzegania praw autorskich przy reprodukowaniu danego materiału na forum;
  3. Przy pisaniu na forum należy pamiętać o tym, że:
    1. Większość działów na forum posiada swój dodatkowy regulamin, w którym opisane jest jak powinny wyglądać wysyłane w nim wiadomości. Zanim coś napiszesz powinieneś zapoznać się z takim regulaminem.
    2. Udzielając się w rozpoczętej dyskusji, należy trzymać się z góry narzuconego tematu.
    3. Staraj się jasno przedstawiać swój problem, tak żeby inni byli w stanie zrozumieć o co Ci chodzi. Jeśli będziesz pisał niezrozumiale, chaotycznie i do tego z błędami, zmniejsza to szansę uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie.
    4. Jasno i konkretnie tytułuj swoje tematy. Tematy typu "Pomocy!!!!", "Mam problem", itp. nie są mile widziane.
    5. Zanim zapytasz - poszukaj! Możliwe, że już wcześniej ktoś zadał pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi. Pewne pytania pojawiają się wielokrotnie na forum.
    6. całkowite usuwanie treści postów (bądź zmienianie jej na np. "nieaktualne", co często zdarza się na WebBazarze) jest ZABRONIONE! Takie zmiany punktowane będą ostrzeżeniami, a nawet banami.
  4. Profil użytkownika:
    1. Nicki (pseudonimy):
      1. Muszą się składać z minimum trzech znaków alfanumerycznych z wyłączeniem znaków przestankowych i niestandardowych oprócz "-" oraz "_".
      2. Nie mogą zawierać:
        1. treści obraźliwych, urażać czyichś przekonań czy też poglądów (religijnych, politycznych itp.);
        2. nie mogą być adresem strony www;
      3. Nicki, które nie będą zgodne z powyższymi zasadami lub z innych przyczyn zostaną uznane przez administrację za nie zgodne z regulaminem, zostaną zablokowane.
    2. Pola nieobowiązkowe:
      1. Lokalizacja:
        1. Służy do wpisania miejscowości, regionu lub kraju, w jakim mieszkasz.
        2. Niedozwolone jest umieszczanie tam wszelkich innych treści (dotyczy także prefiksu/sufiksu 'City' w nazwach polskich miast) - miejsce na takowe znajduje się w sygnaturze.
      2. Imię i nazwisko:
        1. Służy tylko i wyłącznie do podania swojego prawdziwego Imienia/Imion i/lub Nazwiska.
        2. Wszelkie inne treści zamieszczone w tym polu są nie dozwolone
      3. Strona WWW:
        1. Nie może zawierać linków do treści łamiących prawo, stron erotycznych, pornograficznych lub o tematyce warezowej.
        2. Mogą w nim znaleźć się odnośniki z identyfikatorem osoby polecającej.
      4. Sygnaturki (podpisy):
        1. Zawartość sygnaturki:
          1. może zajmować maksymalnie 3 wiersze; Uwaga: pusta linia w sygnaturze także liczy się jako linia;
          2. sygnatura może składać się z maksymalnie 270 znaków; Uwaga: kod BBCode również jest wliczany do ilości użytych znaków;
        2. Nie może zawierać:
          1. tekstów niecenzuralnych i mogących obrazić daną osobą bądź grupę osób;
          2. linków do stron z wyskakującymi nagle oknami, wieszających przeglądarkę, pornograficznych, o tematyce warezowej oraz reklamujących inne strony łamiące prawo;
          3. kolorowego tekstu;
    3. Emblematy:
      1. Obrazek nie może zawierać:
        1. treści sprzecznych z ogólnie przyjętymi zasadami moralnymi (np. pornografia);
        2. tzw. "wściekłych" i bardzo jaskrawych kolorów,
        3. żadnej formy animacji,
        4. obrazka(ów) rangi członków ekipy Webhelp.pl, ponieważ może to prowadzić do niepotrzebnych nieporozumień;
      2. Nie wolno korzystać z emblematu zrobionego i używanego przez innego użytkownika forum (chyba że wyrazi on na to zgodę),
      3. Dodanie własnego emblematu nie jest obowiązkowe, lecz może pomóc w identyfikacji użytkownika (np. jeśli udzielasz się na innych forach/grupach dyskusyjnych).
  5. Istnieją również szczegółowe regulaminy poszczególnych działów:

Nieprzestrzeganie zasad obowiązujących na forum prowadzi do edycji/usunięcia/zamknięcia danego postu/tematu bądź czasowego lub stałego uniemożliwienia dostępu do forum użytkownikowi (w wyjątkowych sytuacjach).
Avatar użytkownikatoszcze
Bartosz Romanowski

SuperGod
SuperGod

Posty: 8860
Dołączył(a): 14.10.2003
Lokalizacja: Mysłowice

Powrót do Ogłoszenia


 


  • Podobne wątki
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Hosting, Domeny, SSL
iCash

Subskrypcja

Mamy 49630 zarejestrowanych użytkowników.
Najnowszy użytkownik: DYFKelle


Nasi użytkownicy napisali:

  • 933818 wiadomości
  • w 245890 tematach

Najnowsze wpisy na blogu

Najnowsze artykuły

Najaktywniejsi (ostatnie 30 dni)


cron